Vientiane

20 juli 2013 - Vientiane, Laos

Lieve volger,

vanuit een zeer warm en vooral vochtig Vientiane, de hoofdstad van Laos weer even met jullie bijbabbelen.Vientiane is wat grootte betreft vergelijkbaar met Amsterdam, 850000 inw.

we vieren vandaag de verjaardag van Elisa die al veel mailtjes van familie en vrienden heeft ontvangen. Van Monique heeft ze een zilveren medaillon gekregen met het symbool van verbondenheid. Ze voelt zich echt jarig.

we hebben een prachtig hotel half kijkend op de Mekong en recht tegenover ons een prachtige tempel met monniken.Ze hebben feest morgen dus worden er slingers uitgehangen, een kostelijk gezicht al die kaalgeschoren koppies in oranje pijen klimmend op ladders e.d. Jonde jongens van ongeveer 18 jaar. Ze hadden zelf ook de grootste lol.

we hebben vandaag zonder een Laotiaanse, slecht Engelssprekende , enthousiaste lultoeter, gids, heerlijk door de stad geslenterd. Ik had wat last van natte scheten, 50procent van de toeristen hebben er last van hier, dus ik geneer me niet!!

vanavond weer een leuk en schoon eethuisje zoeken en vroeg naar bed want morgen vertrekken we om 5.00 uur naar onze nieuwe bestemming: Cambodja. 3 uur vliegen naar Siem Reap met een tussenstop. We zijn benieuwd!

groeten van een inmiddels herstelde Geert na een Bacardi Cola (2)

1. Ron:
    20 juli 2013
    He liesje, proficiat met deze bijzondere verjaardag. Groeten Ron en Marja
  2. Marianne Gils:
    21 juli 2013
    Wij zijn weer thuis en feliciteren Eliza Van Harte met haar verjaardag !! Oeff volwassen..... Leuk logboek ! Schrijf vooral door en beterschap met Monique. Geniet ze !
  3. H.Boelman:
    22 juli 2013
    Beste famielie eerst Ilisa van harte gefeliciteerd door Geerrie Keizen en familie Boelman nu begint het leven en mag je gaan auto rijden in jullie auto???Ook wij lezen het reis verslag erg leuk maar die Geert moet niet te veel zuipen!!
    Nog veel plezier, groet Hendrik Boelman.