Vlucht 2: en weer champagne...

14 juli 2013 - Bangkok International Airport, Thailand

We wisten dat vandaag een lange reisdag zou zijn. We zijn net geland in Bangkok na een vlucht van bijna 10 uur. Op zich prima vlucht, maar er zijn comfortabeler stoelen denkbaar dan die de economyclass class van een vliegtuig...alleen Monique heeft een beetje geslapen, maar de rest niet. We zijn dus moe.

Geert-Jan stelde zich opnieuw voor aan de purser en dat leverde O.a. Weer champagne op. Helaas kregen we maar twee glazen, omdat ze niet begrepen had dat we met zijn vijven waren, maar we delen natuurlijk alles! Als we zo doorgaan met de champagne komen we beschonken in het hotel aan.

We wachten nu in Bangkok op de laatste vlucht, naar Luang Prabang. Een vlucht van twee uur. Maar we zien er naar uit om straks even lekker languit te liggen en een beetje te slapen, zodat we optimaal kunnen genieten van al het moois dat we ongetwijfeld gaan zien.

1. Irene:
    14 juli 2013
    Dat wordt afkicken na de vakantie, zo te horen.
    Geniet en kom tzt heelhuids thuis!
    Groet van Irene.
  2. 19 juli 2013
    Wat een leuke verhalen, ben benieuwd naar de plaatjes.
    Hieper de piep hoera voor Elisa meis van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Als jou vader het behaagt dan drink er allemaal maar een glaasje champagne op. Veel liefs van Dien & Sjaak uit een warm Nederland.
  3. Ron:
    19 juli 2013
    En ik dacht dat het echt wat afzien zou worden, maar met die champagne.....